Veel Gestelde vragen

 

 

  • Het word slecht weer, zijn er dan kosten aangebonden, wanneer ik annuleren?  Wanneer u uiterlijk 7 dagen voor de huurdag annuleert, brengen wij geen kosten in rekening, wanneer u tussen de  7 dagen en 24 uur voor aanvang annuleert kunnen wij 50% van het huurbedrag in rekening brengen, tenzij de weersvoorspellingen voor de huurdag een regenkans van + 70% aangeven kunt u kosteloos annuleren. Wanneer u annuleert op de dag zelf dan kunnen wij maximaal 100% van huurbedrag in rekening brengen, tenzij de regenkans + 70% is. let op!! wanneer u het luchtkussen heeft opgehaald of wij het luchtkussen hebben bezorgd en u kunt het kussen wordt niet gebruikt ivm de regen dan bent u het gehele huurbedrag verschuldigd. .
  • Bezorgen jullie ook op zondagen en feestdagen? Ja. Wij bezorgen in principe 7 dagen per week. Feestdagen alleen in overleg.
  • In welke plaatsen bezogen jullie de verhuur artikelen? In principe in geheel Nederland, maar is wel afhankelijk van het huurbedrag ( zie ook bezorgkosten onder link informatie).
  • Moet ik nog ergens voor zorgen als jullie komen? Ja, op de eerste plaats dient de plek waar de verhuur artikelenbezorgt moeten worden, goed bereikbaar zijn met onze auto evt. met aanhanger. Indien u er voor kiest om het springkussen te laten opzetten dan dient de stroomvoorziening klaar te liggen als wij aankomen. Verder dient er wel een betrouwbare stroomvoorziening aanwezig te zijn.
  • Welke stroomvoorziening is er nodig? Wij hebben 220 V nodig (normale stroom van een woonhuis) Wij kunnen vragen om apparte groep of meerdere groepen, afhankelijk van wat u huurt.
  • Hoeveel ruimte heeft het springkussen nodig? Bij elke springkussen die wij verhuren en op de website staat staat de benodigde ruimte. Deze ruimte is minimaal nodig om een luchtkussen te kunnen plaatsen.
  • Hoelaat komen jullie bezorgen en evt. opzetten? In principe bezorgen wij op dezelfde dag, tenzij het druk is dan bezorgen wij een dag van te voren, maar dit doen wij in overleg uiterlijk 2 dagen voor de huurdag. Opzetten doen wij op de dag zelf in de ochtend maar uiterlijk 30 min. voor aanvang van de aangegeven huurperiode. Op halen doen wij een dag erna, tenzij u er voor kiest de verhuurartikelen te laten opzetten en afbreken dan komen wij dezelfde dag tot uiterlijk 21.00 uur, of indien anders besproken.
  • Moet ik helpen met de op en afbouw van de verhuur artikelen ? U mag ons altijd helpen met de opbouw en afbouw van de verhuur artikelen. Wij stellen dit zeer op prijs.
  • Hoe kan ik betalen na mijn reservering? U kunt bij ons op twee manieren betalen: Contant betalen bij bezorging op locatie of achteraf betalen, alleen in overleg mogelijk en binnen 7 dagen.
  • Moet ik aanwezig zijn als jullie de verhuurartikelen bezorgen? U zelf hoeft niet aanwezig te zijn op de aflever adres, maar er dient wel iemand aanwezig te zijn, om de verhuur artikelen in ontvangst te nemen. Deze persoon moet hiervoor ook tekenen. Bij het ophalen dient er ook iemand aanwezig te zijn, die kan helpen met inladen en de betaalde borgsom weer in ontvangst kan nemen.
  • De zon schijnt maar plotseling regent het wat nu? Laat de luchtkussens ten alle tijden opstaan. Het springkussen kan goed tegen regen. Zodra u het springkussen uit zet zal hij inelkaar zakken en vol lopen met water. Laat daarom het springkussen altijd gewoon opstaan. Haal de kinderen binnen en wacht tot de bui is afgelopen. Hierna kunt u het springkussen zelf snel goed droog maken.
  • Moet er toezicht zijn op het springkussen of attractie? Ja. Er dient iemand van 18 jaar of ouder toezicht te houden op het springkussen of attractie.
  • Wat kost een springkussen aan stroom? Regelmatig krijgen wij de vraag wat het kost aan stroom van het huren van een springkussen per uur. Dit hebben wij voor u uitgerekend, en komt neer op €0,20 per uur. (Uitgaand per 1 blower) Een blower voor een springkussen van 1100W voor 1 uur kost gemiddeld € 0,28. Een blower heeft niet continu het volle vermogen nodig, vaak iets minder. Per uur zal het ongeveer 20 cent kosten.